امداد خودرو جرثقیل کرج

همراه خانواده در میانه راه سفر هستید که به ناگاه متوجه می شوید یک نقص جدی در خودرو رخ داده است.

خودرو را کنار جاده پارک می کنید و نگاهی به آن می اندازید اما متوجه نمی شوید که ایراد از کجاست. ممکن است در سیستم ترمز متوجه بروز یک اشکال شده باشید و یا متوجه صدای غیر طبیعی موتور خودرو شده باشید.

همچنین ممکن است خودرو با تکان های شدید مواجه شده باشد و یا خدایی ناکرده طی یک سانحه تصادف کرده باشید. در چنین مواقعی بهتر است به جای ادامه دادن مسیر تا رسیدن به یک تعمیرگاه از امداد خودرو جرثقیل کرج کمک بگیرید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو اتوبان کرج تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسیاری از مواقع نقص های جدی که در خودرو رخ می دهند قابل تعمیر در محل نیستند. به طور مثال ممکن است خودروی شما به خدمات صافکاری نقاشی نیاز داشته باشد و یا به خدماتی مانند تعویض روغن، جلوبندی، تعویض موتور، شاسی کشی، تعویض چرخ دنده، تعمیرات اساسی سیستم ترمز یا تعمیر سیستم برق رسانی نیاز داشته باشد.

این موارد در واقع از جمله مهمترین و اساسی ترین مواردی هستند که باید در تعمیرگاه های تخصصی انجام شوند. در صورت بروز سوانحی مانند تصادف نیز باید خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی یا پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شود. این حمل و نقل بی شک باید توسط یک جرثقیل صورت بگیرد.

استفاده از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج در واقع زمانی منطقی و معقول است که امکان حرکت دادن خودرو وجود نداشته باشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو ۲۴ ساعته کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در واقع ممکن است امکان حرکت دادن خودرو به طور کامل وجود نداشته باشد یعنی خودرو اصلا استارت نخورد و یا روشن کردن و حرکت دادن خودرو با خطرات و تهدیدات زیادی همراه باشد. به عنوان مثال اگر نقص جدی در سیستم ترمز رخ داده باشد اشتباه محض است اگر بخواهید خودروی خود را در جاده استارت بزنید و روشن کنید.

در چنین شرایطی بهترین اقدام استفاده از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج است.

امداد خودرو جاده ای کرج | شماره امداد خودرو جاده ای کرج

بزرگترین مجموعه امداد خودرو در استان البرز در هر کجای کرج هستید ما همراه شما هستیم.

شماره تلفن امداد خودرو جرثقیل کرج

کارشناسان ما در امداد خودرو کرج به محض تماس شما در ابتدا پرسش هایی از شما خواهند نمود تا عمق حادثه را تشخیص دهند.

این سوالات چندان تخصصی نیست و هر فردی با هر میزان دانش از سیستم خودرو می تواند به آنها پاسخ دهد. بسیاری از مواقع مشکل پیش آمده با مشاوره تلفنی حل می شود و گاهی اوقات نیز نیاز است که کارشناسان در محل حاضر شوند. حضور کارشناسان در محل نیز مستلزم دو حالت است. یا خودروی شما در محل تعمیر می شود و یا باید به نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی حمل شود. برای استفاده از خدمات امداد خودرو اتوبان کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

حالت دوم که احتمال وقوع آن کم نیست معمولا مواقعی رخ می دهد که خودرو دچار سانحه جدی در حوادث جاده ای شده باشد.

تصادفات جاده ای در ایران آمار کمی ندارد و این موضوع موجب شده تا خدمات جرثقیل امداد خودرو به خدماتی مهم تبدیل شود. در شرایطی که خودروی شما در محل آسیب دیده است باید با شماره تلفن امداد خودرو جرثقیل کرج تماس حاصل نمایید.

در این شرایط جرثقیل برای حمل خودروی شما در محل حاضر خواهد شد. یکی از خوبی های استفاده از خدمات حمل خودرو با جرثقیل در این است که خودروی شما آسیب اضافه تری نخواهد دید. جرثقیل با دارا بودن قلاب مخصوص خودرو را از زمین بلند می کند و روی عرشه جرثقیل قرار می دهد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو فردیس کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بنابراین خودروی شما به همان حالت به تعمیرگاه تخصصی حمل خواهد شد. این شیوه از حمل و نقل به ویژه برای خودروهای گران قیمتی که صاحبان آن ها حساسیت خاصی وی سلامت خودرو دارند می تواند بسیار مفید باشد.

توصیه می کنیم که حتما شماره تماس امداد خودرو جرثقیل کرج را در گوشی همراه خود ذخیره داشته باشید چرا که اساسا بسیاری از حوادث خبر نمی کنند و ممکن است شما به ناگاه با حادثه ای از قبل پیش بینی نشده روبرو شوید.

در این شرایط می توانید خودروی خود را سریعا و بدون کوچکترین توقف به نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی و یا هر تعمیرگاهی که خودتان مایل بودید انتقال دهید.

نکته مهمی که در حمل خودرو با امداد خودرو جرثقیل کرج وجود دارد اسن است که کارشناسان ما خودروی شما را همان مرکزی حمل خواهند کرد که مورد قبول شما باشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو محمدشهر کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این موضوع ممکن است هزینه بیشتری برای شما ایجاد کند با این حال بسیاری از رانندگان ترجیح می دهند به تعمیرگاهی بروند که از دید آن ها مورد تایید و قابل قبول باشد. با این حال اغلب مشتریان اعتماد کامل به امداد خودرو کرج دارند و هدایت خودرو به بهترین تعمیرگاه را به دست متخصصین ما می سپارند.

استفاده از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج معمولا مواقعی صورت می پذیرد که خطر جدی تر از  اتمام سوخت و حمل خودرو به پمپ بنزین باشد. در این مواقع معمولا از نیسان های یدک کش و چرخگیرها استفاده می شود.

اما استفاده از جرثقیل، لیفتراک و کفی بر خودرو معمولا در مواقعی صورت می پذیرد که آسیب وارده جدی تر باشد و امکان حمل خودرو به واسطه سیم بکسل وجود نداشته باشد.

بنابراین کارشناسان ما با توجه به عمق حادثه اقدام به ارسال جرثقیل به محل حادثه خواهند نمود. برای استفاده از خدمات امداد خودرو کرج قزوین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسیاری از افراد به محض رخ دادن یک حادثه جدی در جاده ممکن است ترس وجودشان را فرا بگیرد و در لحظه قدرت تصمیم گیری نداشته باشند. اما توصیه می کنیم در چنین شرایطی اعتماد به نفس و آرامش خاطر خود را حفظ کنید و سریعا با شماره تلفن امداد خودرو جرثقیل کرج ارتباط برقرار کنید تا جرثقیل امداد خودرو برای حمل خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شود.

هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج

حوادثی که در جاده برای رانندگان رخ می دهند نه تنها هزینه مالی بلکه هزینه های جانی دارند. اگر در طی حادثه هزینه جانی به شما تحمیل نشده است باید خوشحال و شکرگزار باشید.

چرا که هزینههای مادی قابل جبران است اما این هزینه های جانی هستند که گاهی اوقات جبران آن ها بسیار دشوار و غیر ممکن می باشد.

بسیاری از دریافت کنندگان خدمات به عنوان اولین پرسش از ما در مورد هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج می پرسند.

آیا این هزینه هزینه ثابتی است؟ در پایخ باید بگوییم خیر. هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که هر کدام به نحوی روی هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج تاثیر می گذارند. برای استفاده از خدمات امداد خودرو کیانمهر کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قبل از هر چیز باید بگوییم که جرثقیل ها دارای انواع مختلفی هستند. ما در امداد خودرو جرثقیل کرج از جرثقیل حمل اتوماتیک و جرثقیل حمل تسمه ای استفاده می کنیم. استفاده از جرثقیل حمل اتوماتیک می تواند فرآیند حمل را بسیار ساده سازی کند. استفاده ای از این خدمات معمولا هزینه بیشتری دارد.

به طور کلی هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج بیش از هزینه ای است که بابت حمل خودرو با نیسان یدک کش و چرخگیر بایستی پرداخت شود. این هزینه تحت نظارت اتحادیه تعیین می شود و هیچ دخل و تصرفی از طرف امداد خودرو در کم یا زیاد شدن آن صورت نمی پذیرد.

بنابراین هزینه ای که بابت بهره مندی از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج پرداخت می کنید کاملا تحت نظارت صنف و اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، پارکینگ، کارواش و امداد خودرو می باشد.

یکی از مزایای بهره مندی از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج شفاف و واضح بودن هزینه این خدمات است. برای استفاده از خدمات امداد خودرو کردان کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج برای خودروهای ایرانی و خارجی متفاوت است. این هزینه در قالب جداول جداگانه برای خودروهای ایرانی و خارجی مطرح می شود.

بنابراین مدل خودرو در این هزینه تاثیر گذار خواهد بود. وزن خودرو و شاسی بلند یا شاسی کوتاه بودن خودرو نیز از جمله عواملی است که هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج را دستخوش تغییر می کند. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عواملی که روی هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج تاثیر می گذارد موقعیت جغرافیایی خودروی شما می باشد.

طبیعتا هر چه فاصله شما دورتر باشد هزینه ایاب و ذهاب و هزینه مصرف سوخت بیشتر خواهد بود. این هزینه معمولا تا ده کیلومتر ثابت و است و به ازای هر کیلومتر به این هزینه اضافه خواهد شد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو گوهردشت کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گاهی اوقات موقعیت خودرو به نحوی است که کارشناسان برای جابجایی آن باید تلاش مضاعفی داشته باشند به عنوان مثال ممکن است در جوب افتاده باشد و یا در موقعیت پیچیده ای قرار داشته باشد. این موارد می تواند باعث بالا رفتن این هزینه شود.

برخی ساعات شبانه روز جزو ساعات گ ترافیک است. برخی روزهای سال نیز روزهای شلوغ و پر ترافیکی هستند.

بنابراین احتمال دارد که در این ساعات و این رزوها هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج افزایش پیدا کند. به عنوان مثال روزهای تابستان، ساعات شب و روزهای شلوغ عید نوروز معمولا ترافیک کاری بالایی وجود دارد و حجم ترددها بسیار زیاد است. بنابراین در این ساعات و روزهای خاص احتمالا شاهد افزایش هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج خواهیم بود.

ورود جرثقیل به طرح ترافیک، ورود به طرح آلودگی، هزینه سوخت مصرفی، فاصله خودرو تا مرکز شهر و هزینه ورودی به تعمیرگاه و پارکینگ همگی جزو هزینه هایی هستند که مشمول هزینه امداد خودرو جرثقیل کرج می شوند. برای استفاده از خدمات امداد خودرو گلشهر کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معمولا زمانی که از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج استفاده می شود هیچ نوع تعمیراتی در محل ارائه نمی شود.

به همین دلیل هزینه هایی مانند تعویض قطعه و هزینه تعمیرات به عهده خود مشتری می باشد. دقت داشته باشید که مواردی چون تعداد توقف ها در مسیر، هزینه آماده سازی برای خودروهای تصادفی به ازای هر چرخ و هزینه بنزین مصرفی همگی در این هزینه حساب خواهند شد.

شماره امداد خودرو جرثقیل کرج

حمل خودروهای آسیب دیده تا تعمیرگاه را به کمک جرثقیل، نیسان یدک کش، چرخگیر و کفی بر خودرو انجام می دهند.

فرقی ندارد خودروی آسیب دیده یک خاور است یا یک خودروی شاسی بلند خارجی و یا یک موتور سیکلت. برای استفاده از خدمات امداد خودرو ایران خودرو در کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با این حال امداد خودرو جرثقیل کرج معمولا برای خودروهای سواری و آسیب دیده ای که شت آسیب در آن ها بیشتر است قابل استفاده می باشد.

چرا که در این شیوه حمل و نقل چرخ های ماشین دیگر روی زمین قرار ندارند و خودرو کاملا در جرثقیل قرار می گیرد.

البته برخی از انواع جرثقیل های امداد از نوع تسمه ای هستند. انتخاب نوع جرثقیل حمل خودرو به میزان آسیب دیدگی بستگی دارد.

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که در جاده ها دچار سانحه میشوند این است که چگونه و از چه طریقی به خدمات حمل و نقل دسترسی داشته باشند. بسیاری از رانندگان ممکن است در چنین شرایطی به هر وسیله مل و نقل اعتماد کنند در حالی که بهترین کار در این شرایط تماس با شماره امداد خودرو جرثقیل کرج می باشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو مهرشهر کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسیاری از مواقع مسیرهای جاده ای آنتن دهی خوبی ندارند و دسترسی به اینترنت غیر ممکن است. بنابراین تنها می توانید از گوشی همراه تان برای برقراری تماس استفاده کنید.

در چنین شرایطی واجب است که شماره امداد خودرو جرثقیل کرج را در گوشی همراه تان ذخیره داشته باشید.

داشتن چنین شماره تماسی در گوشی به خودی خود می تواند اعتماد به نفس شما را در طی حادثه افزایش دهد چرا که میدانید به منبعی معتبر دسترسی دارید.

متخصصین ما بعد از تماس شما سریعا در محل حاضر می شوند و آماده برای حمل خودروی آسیب دیده تا نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی و مورد قبول شما خواهند بود. برای استفاده از خدمات امداد خودرو جک کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بزرگترین مجموعه امداد خودرو در استان البرز

در هر کجای کرج هستید ما همراه شما هستیم.

شماره تماس امداد خودرو جرثقیل کرج

فرقی ندارد در کدام موقعیت جاده ای تصادف کرده باشید و یا خودروی شما دچار نقص و آسیب شده باشد.

امداد خودرو جرثقیل کرج در ساعت از شبانه روز و در هر موقعیتی متخصصین خود را به مقصد خودروی شما روانه خواهد کرد.

کافیست با شماره تماس امداد خودرو جرثقیل کرج ارتباط برقرار کنید تا به سیستم خدمات دهی متصل گردید. دستگاه های مورد استفاده در امداد خودرو جرثقیل کرج تمام هیدرولیک مکانیزه و اتومات می باشند.

بنابراین از بابت عدم آسیب دیدن خودرو خیالی آسوده داشته باشید. خودروی شما به همان صورتی که در جاده قرار دارد به محل تعمیرگاه حمل خواهد شد بدون اینکه کوچکترین آسیب اضافی به آن وارد شود.

متخصصین ما در حمل خودروهای آسیب دیده تبحر بالایی دارند بنابراین در سریع ترین زمان ممکن این پروسه حمل و نقل رخ خواهد داد.

بعد از حمل خودرو به محل تعمیرگاه شما می توانید از خدماتی چون صافکاری بی رنگ، صافکاری نقاشی، جلوبندی، نقاشی و پولیش کاری، شاسی کشی، خدمات PDR، بالانس چرخ های خودرو، بالانس سیستم تعلیق، تعمیرات سیستم برق رسانی، تعمیرات ترموستات، تعمیرات موتور و گیربکس، تعویض باتری، تعویض روغن و تعمیرات سیستم ترمز و کلاچ بهره مند شوید.

متخصصین ما دارای تبحر بالایی در تعمیرات انواع خودروهای ایرانی و خارجی و خودروهای سواری و سنگین هستند. بنابراین می توانید با خیال آسوده از خدمات درجه یک مجموعه ما استفاده کنید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو پارس خودرو کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Call Now Buttonتماس با راننده و مکانیک