امداد خودرو پارس خودرو کرج

شرکت پارس خودرو یا همان گروه خودروسازی سایپا که با پراید شناخته می شود، به تازگی خودروهای جدید و مدرنی را وارد بازار کرده است. از جمله این خودروها می توان به کوئیک، برلیانس کراس، سهند و رنو ساندرو استپ وی اشاره کرد. مدرن و جدید بودن این خودروها دلیل نمی شود که خرابی را تجربه نکنند.

این خودروها نیز مانند هر خودروی دیگری ممکن است در جاده و خیابان خراب شوند. اگر به تازگی خودرو خریده اید و تصور می کنید حالا حالاها نیازی به تعمیرات خودرو نخواهید داشت سخت در اشتباهید. 

با این حال آنچه که اهمیت دارد این است که تعمیر خودروی خود را به دست هر تعمیرکار بی تجربه ای نسپارید. امداد خودرو پارس خودرو کرج یکی از قوی ترین مجموعه های تعمیر خودرو از جمله خودروهای پارس خودرو در ایران و در استان البرز می باشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو اتوبان کرج تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یکی از ویژگی های امداد خودرو پارس خودرو کرج که موجب برتری این مجموعه نسبت به سایر تیم های امدادرسان شده است، بهره مندی از نیروهای آموزش دیده و خبره می باشد. بسیاری از تیم های امداد رسان اطلاعی از شیوه تعمیر و تعویض قطعه در خودروهای جدید سایپا ندارند و ممکن است مشکلات خودروی شما را دو چندان کنند.

این در حالی است که تیم امداد خودرو پارس خودرو کرج، با دارا بودن تیمی خبره و آموزش دیده، به زیر و بم تعمیرات خودروهای سایپا وارد است و قادر به تعمیر هر نوع خرابی در این خودروها می باشد.

شماره تماس امداد خودرو یدک کش در کرج

بزرگترین مجموعه امداد خودرو در استان البرز در هر کجای کرج هستید ما همراه شما هستیم.

تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج

یکی از مشکلاتی که اغلب راننده ها در زمان خرابی خودرو با آن روبرو می شوند این است که نمی توانند خودرو را حرکت دهند. بسیاری از مواقع امکان حرکت دادن خودرو وجود ندارد و بسیاری از مواقع نیز ریسک این حرکت دادن بالاست. برای استفاده از خدمات امداد خودرو ۲۴ ساعته کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در نتیجه هرگز نباید در این شرایط ریسک کنید. بهترین اقدامی که می توانید در اینگونه موقعیت ها انجام دهید تماس با تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج می باشد. شما می توانید طی برقراری ارتباط با شماره تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج، از کارشناسان و امدادگران ما بخواهید تا در محل حادثه حاضر شوند. در نتیجه می توانید به ایمن ترین و بی خطر ترین شکل ممکن خودرو را حرکت دهید.

این را هم بگوییم که صرفا استفاده از تجهیزاتی مانند یدک کش نمی تواند چاره کار باشد. پس تصور نکنید که تماس با هر یدک کشی می تواند شما را از مخمصه رهایی دهد. اینکه خودرو چگونه و با چه تکنیک و ظرافتی یدک کشی شود و از موقعیت خارج شود می تواند تاثیر زیادی روی سلامت خودروی شما داشته باشید.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج را همیشه ذخیره داشته باشید. کارشناسان و امدادگران ما بسیار متعهد و صبور هستند و بهترین خدمات را در این راستا ارائه می دهند. برای استفاده از خدمات امداد خودرو اتوبان کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج

همه ما در شرایط بحرانی تا حدی قدرت تصمیم گیری خود را از دست می دهیم و ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیریم. بسیاری از ما در زمان خرابی خودرو ممکن است سریعا کاپوت را بالا بزنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و آیا می توانیم با کمی دستکاری مشکل ایجاد شده را برطرف کنیم. غافل از اینکه دستکاری های ما شاید منجر به درست شدن خرابی شود اما از طرفی ممکن است قطعه سالم دیگری را خراب کند.

بنابراین اگر در امور خودرو سر رشته ندارید، سر رشته کمی دارید و یا حتی به امور تعمیرات واقف هستید توصیه می کنیم که در مواقع خرابی خودرو با شماره تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در این مجموعه به طور تخصص دوره های تعمیرات خودروهای پارس خودرو را طی کرده اند و به تمامی زوایای تعمیرات خودرو آشنایی دارند.

از تماس گرفتن با شماره های ناشناس و غیر معتبری که صرفا در اینترنت جستجو کرده اید و یافته اید جدا بر حذر باشید. بسیاری از مواقع افرادی که شماره تماس خود را به نام امداد خودرو در اینترنت قرار می دهند افرادی کلاهبردار و سودجو هستند. برای استفاده از خدمات امداد خودرو فردیس کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این در حالی است که با یک تماس ساده با شماره تلفن امداد خودرو پارس خودرو کرج می توانید از حضور امدادگران ما با کارت شناسایی و مجوز و کارت امدادگری ویژه امداد خودرو بهره مند شوید و خیالی آسوده از بابت تخصص و مسئولیت پذیری آن ها داشته باشید.

بزرگترین مجموعه امداد خودرو در استان البرز

در هر کجای کرج هستید ما همراه شما هستیم.

هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج

یکی از اولین سوالاتی که صاحبان خودرو طی تماس با امداد خودرو پارس خودرو کرج مطرح می کنند این است که هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج چقدر است؟ در اغلب مواقع امدادگران و کارشناسان ما پاسخ دقیقی برای این سوال ندارند در نتیجه نمی توان هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج را قبل از بازدید از خودرو اعلام نمود.

هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد. از جمله این پارامترها می توان به مدل خودرو اشاره کرد. شرکت پارس خودرو انواع مختلفی از خودروها را روانه بازار کرده است. مدل خودروی شما بی شک عاملی تعیین کننده در هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج خواهد بود. برای استفاده از خدمات امداد خودرو محمدشهر کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوع و شدت خرابی مورد مهم دیگری است که می تواند در هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج تاثیر گذار باشد. ممکن است نقص ایجاد شده در خودروی شما یک نقص ساده باشد که تعمیر آن به سرعت انجام شود و یا یک نقص فنی عمیق باشد که نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد. در نتیجه می توان نوع، شدت و عمق خرابی و حادثه را در هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج تاثیرگذار دانست.

آیا خودروی شما به تعمیرات در محل نیاز دارد و یا قرار است یدک کشی شود؟ هزینه یدک کشی متفاوت از هزینه تعمیرات در محل می باشد. ممکن است خودروی شما نیاز به یدک کشی به تعمیرگاه تخصصی، اتوسرویس، جایگاه سوخت رسانی، مرکز بیمه، نمایندگی و یا پارکینگ داشته باشد. نوع تجهیز یدک کش و مدل خودروی شما از لحاظ ابعاد د وزن در هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج تاثیر گذار می باشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو کرج قزوین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به طور کلی می توان پارامترهای مختلفی چون مسافت طی شده، فاصله بین مرکز امداد و موقعیت خودروی شما، تعداد توقف های مسیر، داخل یا خارج شهر بودن خودرو، میزان سوخت مصرفی، نوع قطعه تعویض شده، هزینه تست دیاگ، دستمزد نیروهای امداد و ورود احتمالی به طرح ترافیک و طرح آلودگی را عواملی تاثیر گذار در هزینه امداد خودرو پارس خودرو کرج دانست.

شما می توانید قبل از دریافت خدمات از امداد خودرو پارس خودرو کرج از کارشناسان ما بخواهید تا در قالب یک پیش فاکتور این هزینه را به شما اعلام کنند تا بتوانید جزء به جزء این هزینه ها را به طور شفاف بررسی کنید.

شماره امداد خودرو پارس خودرو کرج

بسیاری از مواقع پیش آمده است که خودروی شما دچار آسیب شده و آن را به یک تعمیرگاه منتقل کرده اید اما از کار تعمیرکاران رضایت نداشته اید. بسیاری از تعمیرکاران بعد از ارائه خدمات هیچ شکایتی را نمی پذیرند و شما نیز نمی توانید گلایه داشته باشید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو کیانمهر کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ممکن است حتی از قطعات فیک و بی کیفیت روی خودروی شما استفاده شده باشد. در این شرایط اثبات حقانیت کمی مشکل است چرا که تعمیرکاران زیر بار نمی روند. این مشکلات می تواند دردسرهای زیادی برای شما داشته باشد. اما چرا تا زمانی که می توانید طی یک تماس ساده با شماره امداد خودرو پارس خودرو کرج، از تخصص و مهارت و اصالت خدمات این مجموعه بهره مند شوید چنین کاری می کنید.

شما می توانید در هر شرایط و موقعیتی طی تماس با شماره امداد خودرو پارس خودرو کرج، از حضور نیروهای خبره ما بهره مند شوید. تعهد، مسئولیت پذیری و پاسخگویی در هر شرایط از ویژگی های تیم امداد خودرو پارس خودرو کرج می باشد. شما از ضمانت خدمات و گارانتی بهره مند می شوید و می توانید طی دوره تعیین شده از پشتیبانی و ضمانت خدمات بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو کردان کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس امداد خودرو پارس خودرو کرج

امداد خودرو پارس خودرو کرج دارای مراکز امدادرسانی زیادی در سطح شهر و استان می باشد. بنابراین شما می توانید در هر موقعیتی که هستید با شماره تماس امداد خودرو پارس خودرو کرج ارتباط برقرار کنید و در سریع ترین زمان ممکن به بهترین خدمات دسترسی داشته باشید.

این یکی از ویژگی های مطلوب امداد خودرو پارس خودرو کرج می باشد. کارشناسان و امدادگران ما به موقع در محل حادثه حاضر می شوند و مشکل ایجاد شده را برطرف می نمایند. شما می توانید حتی از مشاوره های تلفنی امداد خودرو پارس خودرو کرج قبل از سر رسیدن نیروهای امداد استفاده کنید و تا حد امکان مشکلات ایجاد شده را برطرف نمایید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو گوهردشت کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امداد خودرو کرج پارس خودرو کرج

بالا رفتن قیمت خودرو در چند وقت اخیر موجب شده تا افراد حساسیت بیشتری در مورد حفظ سلامت خودروی خود داشته باشند. این موضوع در مورد خودروهای پارس خودرو نیز صادق است.

بسیاری از مواقع تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه و یا افرادی که تخصص چندانی در تعمیرات خودرو ندارند ممکن است به واسطه استفاده از قطعات فیک و بی کیفیت باعث آسیب دیدگی خودروی شما شوند.

این در حالی است که اگر از امداد خودرو کرج پارس خودرو کرج درخواست امداد نمایید، از بهترین و اصیل ترین قطعات برای تعمیر خودروی شما استفاده می شود.

امداد خودرو پارس خودرو کرج معتبرترین شرکت تعمیر خودرو در امداد خودرو پارس خودرو کرج زیر نظر اتحادیه کشوری تعمیرات خودرو می باشد. یکی از اهداف اصلی امداد خودرو پارس خودرو کرج ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل و نقل خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج شامل یدک کش امداد خودرو پارس خودرو کرج ، خودرو در امداد خودرو پارس خودرو کرج ، طبقات امداد خودرو پارس خودرو کرج ، مکانیک سیار امداد خودرو پارس خودرو کرج ، بنزین سیار امداد خودرو پارس خودرو کرج ، باتری باطری و تعمیر لاستیک در امداد خودرو پارس خودرو کرج می باشد. همکاران ما در امداد خودروی دولتی در شهر امداد خودرو پارس خودرو کرج به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه. برای استفاده از خدمات امداد خودرو گلشهر کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امداد خودرو در طول روز در امداد خودرو پارس خودرو کرج در تمام نقاط شهر امداد خودرو پارس خودرو کرج

خودرو بار امداد خودرو پارس خودرو کرج با استفاده از موقعیت پیراپزشکی تمامی مناطق امداد خودرو پارس خودرو کرج را به صورت شبانه روزی پوشش داد. در صورت نیاز به کمک فوری و سریع برای ماشین خود با ما تماس بگیرید.

در چه شرایطی باید با کمک خودکار تماس بگیریم؟

اگر خودروی شما کند است و نیاز به کمک یا یدک کش دارید، به صورت 24 ساعته با امداد خودرو آپادانا تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو پارس خودرو کرج در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. عاشقان

تعمیرات خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج یکی از بهترین و با سابقه ترین تعمیرگاه های خودرو در امداد خودرو پارس خودرو کرج و کل کشور می باشد. ما به کارشناسان خود مدیون هستیم که بهترین خدمات ممکن را برای مسائل و مشکلات خودرو به عزیزان ارائه دهیم. با دانش خود در مورد خدمات خودرو و تعمیر خودرو به روز باشید. امداد خودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه خودرو بر و امداد خودرو پارس خودرو کرج آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو ایران خودرو در کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

امداد خودرو پارس خودرو کرج

خودرو بر امداد خودرو پارس خودرو کرج

ماشین بر امداد خودرو پارس خودرو کرج

حمل خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج

یدک کش امداد خودرو پارس خودرو کرج

خودروبر امداد خودرو پارس خودرو کرج

حمل ماشین امداد خودرو پارس خودرو کرج

امداد خودرو سیار امداد خودرو پارس خودرو کرج

حمل ماشین در امداد خودرو پارس خودرو کرج

خودرو سوار امداد خودرو پارس خودرو کرج

کفی حمل خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج

شماره یدک کش امداد خودرو پارس خودرو کرج

حمل خودرو با یدک کش، کفی و دکل

خدمات خودرو در امداد خودرو پارس خودرو کرج :

حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمام نقاط ایران با امنیت کامل و ارائه بیمه خودرو شما با خودروبر امداد خودرو پارس خودرو کرج .

توزیع بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور وجود دارد.

کارگاه سیار و تعمیر 24 ساعته وسیله نقلیه شما.

تامین سوخت خودروهای رها شده در جاده توسط عماد خدرو امداد خودرو پارس خودرو کرج

تعویض شمع و سیم خودرو و تعمیر در محل با تعمیرکار.

امداد جاده ای 24/7

ما از یک دستگاه جی پی اس برای بررسی موقعیت تمامی امدادگران استفاده می کنیم و هر جا که نیاز به امداد داشته باشید، در اسرع وقت نزدیکترین امدادگر را برای شما ارسال خواهیم کرد. خدمات نجات ما در تمام ساعات شبانه روز در دسترس است. اگر نیاز به کمک فوری دارید با ما تماس بگیرید تا 20 دقیقه دیگر در کنار شما خواهیم بود. برای استفاده از خدمات امداد خودرو مهرشهر کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امداد خودرو پارس خودرو کرج آپادانا یکی از معتبرترین شرکت ها با 15 سال سابقه در زمینه خدمات اورژانس می باشد. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

ما تمام خدمات خود را تضمین می کنیم و برای خدمات خود فاکتور رسمی در اختیار شما قرار می دهیم. در صورت نیاز به خدمات اورژانسی برای خودروهای لوکس مانند هیوندای، کیا، ایران خودرو، سایپا و غیره. می توانید با شماره آپادانا تماس بگیرید.

امداد خودرو پارس خودرو کرج برای ارائه خدمات مفید به کاربران خود از کادری حرفه ای، با تجربه، خوش برخورد و متعهد استفاده می کند. همچنین دارای جدیدترین ابزارها و لوازم مدرن است. زمانی قابل اعتماد است که امدادگر در اسرع وقت به زمین برسد و مشکلات فنی را برطرف کند. همه این موارد همان چیزی است که ما در امداد خودرو پارس خودرو کرج آپادانا ایستاده ایم و با حضور و مشاوره شما در بهبود هر چه بیشتر آن تلاش می کنیم. برای استفاده از خدمات امداد خودرو جک کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گواهینامه امداد خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج

خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج ( آمد خودرو کشاری ) دارای مجوز رسمی خدمات اورژانس جهت ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان می باشد. گروه حمل و نقل امداد خودرو پارس خودرو کرج عضو تعاونی حمایت از خودرو کشور و انجمن صنفی شرکت های پشتیبانی خودرو کشور می باشد.

 

 

مهم ترین نکات راهنمایی خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج :

1: درب رادیاتور خودرو را در زمان داغ یا روشن بودن موتور باز نکنید زیرا در این صورت سیستم رادیاتور برخی از خودروها نیاز به تعمیر دارد و همچنین به دلیل دمای بالای آب ممکن است بسوزد. شما هستید.

2: نیاز به حمل ابزار و وسایل مهم و حیاتی در خودرو.

3: قبل از شروع سفر از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه بودن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنید.

4: توصیه اصلی امداد کدرو به دارندگان تمامی محصولات گروه صنعتی ایران کدرو، توجه کافی به همراه داشتن تلفن هوشمند و پاوربانک (یا شارژر گوشی) در رفت و آمدهای درون شهری و برون شهری است. آنها می توانند از اینترنت استفاده کنند و به وب سایت آپادانا Car Help متصل شوند یا با استفاده از برنامه آپادانا Car Help از خدمات امداد خودرو وب سایت کمک خودرو آپادانا با خیال راحت بهره مند شوند.

5: قبل از رانندگی، از عملکرد و کارآمد بودن سیستم ترمز و دستی خودرو اطمینان حاصل کنید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو جاده کرج قزوین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

6: از تعویض ناگهانی دنده سنگین در هنگام بالا بودن سرعت در جاده های لغزنده خودداری کنید.

7: در جاده های شلوغ از خودروی جلویی فاصله ایمن داشته باشید.

8: اگر از داروهایی استفاده می کنید که هوشیاری شما را کاهش می دهد از رانندگی خودداری کنید.

9: قبل از شروع سفر مطمئن شوید که یک دوچرخه و کلید ماشین در اختیار دارید.

10: قبل از حرکت سطح روغن خودرو را بررسی کنید. برای استفاده از خدمات امداد خودرو جاده ای کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اهداف گروه حمل و نقل خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج :

افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر خودرو امداد خودرو پارس خودرو کرج

آرامش خاطر مشتریان در مورد ماشین خود.

ارائه خدمات مختلف حمل و نقل به کاربران در سراسر ایران

ارائه خدمات حمل و نقل خودروهای لوکس در امداد خودرو پارس خودرو کرج به کاربران

مکانیک موبایل و تعمیر خودرو سفارشی

خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های داخلی برای استفاده از خدمات امداد خودرو جاده مخصوص کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خریدار نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای جمع آوری و حمل ندارد

مشاوره فنی خودرو و مشکلات خودرو برای مشتریان عزیز

در صورت نیاز خودرو را به تعمیرگاه معتبر شهر اعزام و انتقال دهید

خدمات امداد و نجات خودرو در سایر شهرها، خودرو وانت، راننده خودرو، یدک کش، وانت، حمل و نقل خودرو، حمل خودرو آپادانا

امداد خودرو آپادانا و خودرو بار به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به کشور می باشد.

حمل خودرو به تمام نقاط کشور حمل انواع وسایل نقلیه درون شهری.

اعزام مکانیک در محل 24 ساعت شبانه روز. برای استفاده از خدمات امداد خودرو جرثقیل کرج  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کابوتاژ بین المللی و امکان حمل خودرو در گرجستان – ترکیه – آذربایجان – ارمنستان.

تیم حرفه ای امداد خودرو در پارس خودرو کرج مجهز به جدیدترین تجهیزات خودرو می باشد. امداد خودرو پارس خودرو کرج همیشه در کنار شماست.

امداد خودرو پارس خودرو کرج آپادانا شامل حمل خودرو با لاستیک نیسان، خودرو و رانندگان بدون آسیب به خودروی مشتری با بیمه نامه و کرایه حمل و نقل معتبر و قانونی می باشد. در تمام ساعات شبانه روز راننده امداد خودرو پارس خودرو کرج در خدمت شماست. خدمات حمل و نقل خودرو و مسافر در شهر کرج و تمامی شهرستان های استان.

تمامی خدمات امداد و نجات خودرو آپادانا به صورت GPS و آنلاین می باشد، بنابراین امدادگران ما می توانند در اسرع وقت در کنار شما باشند.

تیم ما همیشه آخرین تجهیزات را در اختیار دارد، پس نگران نباشید، ماشین های آپادانا همیشه در کنار شما هستند. برای استفاده از خدمات امداد خودرو چری کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

سرعت و سهولت در خدمات

تحت پوشش تمام مناطق امداد خودرو پارس خودرو کرج

کمک از طریق GPS

تعداد زیادی ناجی غریق در کشور

بهترین کیفیت کمک

غریق غریق حرفه ای و فداکار

خدمات اورژانس 24 ساعته در امداد خودرو پارس خودرو کرج

امداد خودرو هفت روز در هفته

بیش از 15 سال تجربه در بخش نجات خودرو، فورواردر و حمل و نقل خودرو در امداد خودرو پارس خودرو کرج

مشتری مداری و رضایت مشتری هنگام ارائه پشتیبانی

ایمنی و حمل خودرو با یدک کش و خودرو نیسان در امداد خودرو پارس خودرو کرج

در کل استان آذربایجان شرقی تعرفه های مناسبی وجود دارد

برای کمک به ماشین خود مشاوره رایگان بدهید

استفاده از جدیدترین سیستم های مراقبت تسکینی برای خدمت رسانی و امداد رسانی به شما عزیزان

چگونه برای اجاره خودرو در  پارس خودرو کرج اقدام کنیم

امداد خودرو آپادانا به صورت شبانه روزی و تمام روزهای سال خدمات رسانی می کند. برای امداد خودرو بومی لازم به ذکر است که این مجموعه کلیه خدمات امداد خودرو، تعمیرات محلی و حمل خودرو توسط افراد مجرب و متعهد که همگی در موسسات فنی و حرفه ای کشور آموزش دیده اند ارائه می دهد. رعایت اقدامات ایمنی البته اولین اصل برای جلوگیری از هزینه های مالی و جانی از هرگونه خطر است و آپادانا Aid اقدامات احتیاطی ایمنی را سرلوحه عملیات خود قرار داده است.

Call Now Buttonتماس با راننده و مکانیک